Ponad 93.502 Ofert Pracy
Czeka Na Ciebie Już Teraz!
Szukaj Pracy, Pracodawców, i Nowych Wyzwań Zawodowych
Showing 11 – 20 of 31 results
Showing 11 – 20 of 31 results
Informacje
-
Date Posted2024-10-26
-
Lokalizacja
-
Expiration date2025-01-31
-
Poziom Biegłości JęzykaBiegły
-
Językniemiecki
Job Description
Location: Szczecin, Brama Portowa 1
Salary: 7500-8000 PLN gross per month
About the project
- Are you ready to launch your career in the IT industry? Are you willing to move to IT from your current industry? Join our team as a Technical Support Advisor I and gain the essential skills and experience to start.
- Skyrocket your journey in one of the most exciting and rapidly evolving business fields. This role is designed to be your gateway to a successful career in IT.
Your responsibilities
- As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting and helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include:
- Customer Support: Provide top-notch technical assistance through telephone, email, and chat, addressing issues related to hardware, software, and other client products.
- Problem Solving: Efficiently diagnose and resolve technical problems, ensuring high customer satisfaction with each interaction.
- Quality Assurance: Maintain our high standards of customer service, delivering consistent, quality support.
- Collaboration: Partner with Level 2 support teams to identify and solve emerging technical issues, contributing to continuous improvement in our support processes.
Our requirements
- Language Proficiency: Advanced (C1) level in German and Good (B2) level in English to effectively communicate with our diverse client base.
- Technical Skills: Proficiency in PC usage and a good understanding of networking technologies.
- Customer Focus: A strong commitment to providing excellent customer service with keen attention to detail.
- Problem-Solving Ability: A knack for quickly identifying and resolving issues.
- Communication Skills: Exceptional verbal and written communication skills.
- Experience: Previous experience in customer service or technical support is advantageous but not required
What we offer
- employment with regular labor contract (Umowa o pracę)
- attractive salary package
- engaging trainings
- Benefit package: private healthcare by LuxMed, MyBenefit with monthly budget, private life insurance, MultiSport, fruits on Wednesdays and occasionally Pizza Days
- Talent Development Program: a transparent career paths and promotions
- CNX Academy: with mentoring program
- CNX University: with unlimited online trainings available
- Refer a friend: bonus for recomending a friend up to 4000pln
- Amazing work culture: we celebrate cultural differences among us and have plenty of integration events onsite
- Modern office in the heart of Szczecin center
Klauzula RODO
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Nazwa Firmy z siedzibą w: Concentrix, jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przesłanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania. Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji. Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach. W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: rekrutacja.lublin@concentrix.com